Bitway - بهترین شبکه معدنکاری Bitcoin


مشکلات

چگونه محل زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد فعالیت استخراج بیت کوین؟ در یک تحلیل جهانی قیمت برق توسط شرکت نورپردازی Elite Fixtures Bitcoinist مطالعه داده ها و هزینه های انرژی برای بهره برداری از 1 BTC در سطح جهان را در نظر گرفت. 

قیمت برق در جهان بسته به عوامل مختلف، از جمله یارانه های دولتی و دسترسی به منابع طبیعی متفاوت است. علاوه بر این، افزایش قیمت برق بخشی به دلیل اپراتورهای مجبور به استفاده از یک منبع برق بزرگ برای اجرای رایانه ها و حل مشکلات پیچیده ریاضی برای کسب بیت کوین هستند. یکی از کارآمدترین بکس کوین ها Bitmain Antminer S9 است که هزینه آن فقط 1350 وات است که کار می کند و این همان معادل قدرت سشوار است که ما آن را حداکثر نصب می کنیم.

با در نظر گرفتن هزینه 12،203 دلار / بیت کوین به طور متوسط ​​هزینه حفاری، اطلاعات مربوط به بیتکوین نشان می دهد که منطقه جزیره پراکنده اقیانوسیه گران ترین منطقه حفاری در جهان است و سپس آمریکای جنوبی در 7،150 دلار در اروپا قرار دارد. 6،695 دلار، آسیا 6،378 دلار، خاورمیانه 6،449 دلار و آمریکای شمالی تنها 5،456 دلار هزینه دارد. آفریقا ارزانترین سکه معدنکاری است که میانگین هزینه آن 4626 دلار برای هر BTC است.

متوسط ​​قیمت برق برای بهره برداری از 1 بیتکوین در سراسر کشور 7،295 دلار است. قیمت برق در کانادا و ایالات متحده بیش از 2000 دلار در مقایسه با این میانگین کاهش یافته است. و با 1 BTC با بیش از 4000 دلار به عنوان در حال حاضر در بازار معامله شد، چنین لایحه برق بالا منجر به زیان خواهد شد. اما با Bitway، آنها امروزه قدرتمندترین و متنوع ترین منبع قدرت را دارند. این حالت ایده آل برای سرمایه گذاری در استخراج بیت کوین است. پس چه تفاوت با Bitway چیست؟ 

درباره مزایای Bitway


شرکت های استخراج معادن خود را با انرژی های تجدید پذیر با هزینه کم هیدرو الکتریکی تامین می کنند که به آنها کمک می کند تا تولید سازگار با محیط زیست و کارآیی خود را حفظ کرده و همچنین سود خوبی برای استخراج بیت کوین تولید کنند. 

Bitway یک شبکه استخراج بیتکوین است که به شما امکان می دهد تا در استخراج سودآور Bitcoin شرکت کنید. کاربران می توانند در شبکه سرمایه گذاری و جمع آوری Bitway token برای پرداخت ماهانه از درآمد پروژه. ما نمایندگی توزیع منصفانه Bitway را داریم و هدف بلند مدت ایجاد یک شبکه استخراج غیرمتمرکز است.

Bitway توسط یک گروه کوچک از کارشناسان در زمینه هر دو تکنولوژی پول الکترونیک و Blockchain با تجربه در زمینه توسعه، بازاریابی و طراحی، به خطر افتاده است. علاوه بر این، برخی از اعضای تیم وظیفه شناسایی روند بازار در اوایل است، مطمئن شوید که Bitway همیشه در بالای بازی قرار دارد.


Bitcoin موثر

پروژه استخراج معادن ما دارای شبکه استخراج بیت کوین با دقت ساخته شده است، به طوری که مردم می توانند بدون داشتن دانش فنی درباره نحوه بهره برداری از فرآیند استخراج، به راحتی و موثر شرکت کنند. 

هزینه های ماهانه توسط Ethereum

با نگه داشتن Bitune Token در کیف پول خود، شما به طور خودکار پرداخت ماهانه با Ethereum دریافت خواهید کرد. Bitike 

سخت افزار ASIC

Bitute از سخت افزار مدار یکپارچه خاصی از برنامه استفاده می کند، سرعت بی سابقه ای را در اختیار دارد، درحالیکه قدرت بسیار کمتری نسبت به سیستم عامل های GPU یا GPU مصرف می کند و از کارآیی بالایی برخوردار است. 

رابط کاربر پسند

رابط کاربری Bitute طراحی شده است تا به عنوان بصری به عنوان امکان پذیر است، اجازه می دهد حتی کاربران جدید به راحتی حرکت پلت فرم. ما به سادگی و کارآیی معدن و پالایش آن در پلتفرم ما آورده ایم، که یک تجربه بی نظیر را برای کاربران به ارمغان می آورد. 

راه حل

این پلتفورم طراحی شده است که بر روی بسیاری از دستگاه های مختلف با اندازه صفحه نمایش متفاوت باشد. به همین دلیل، شما می توانید پلت فرم Bitway تقریبا هر دستگاه تلفن همراه را در هر زمان و هر کجا استفاده کنید. 

Security

Bitway دارای برخی از پیشرفته ترین سیستم های امنیتی فناوری است. ما تلاش می کنیم تا همیشه ایمنی و امنیت کاربر را حفظ کنیم، محیطی ایمن را فراهم کنیم که می تواند برای ارتباط با پلت فرم استفاده شود. 

شریک پروژه


رمز عبور بیتی
  • علامت Token => BTWN
  • تامین توکن => 21،000،000 BTWN
  • 93٪ به جامعه اختصاص یافته است
  • 4.3٪ به تیم اختصاص داده شده است
  • 2.7٪ به پاداش اختصاص یافته است
نقشه راه


تیم


نتيجهگيری

شبکه بيتيويت فعاليت معدن بيتکوين واقعي غيرمتمرکز است. برای پیوستن و کسب درآمد از شبکه Bitway همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که Bitone را در کیف پول خود نگه دارید! درست. پس از اینکه رمز عبور bitwise خود را از پلتفرم خریداری کردید، تا زمان پایان ماه برای انجام پرداخت شما خیلی زیاد کار نخواهید کرد. استفاده از Bitway Explorer را برای دیدن عملکرد آن و به طور خودکار دریافت پرداخت ماهانه خود را! 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه BITWAY، به لینک زیر مراجعه کنید:

وب سایت: https://bitway.net/ مقاله
https://bitway.net/whitepaper.pdf
موضوع انلاین : https://bitcointalk.org/index.php؟topic = 5101874.0
Telegram: https://t.me/bitway_net
Discord:https://discord.gg/sD4PEqg
فیس بوک: https://www.facebook.com/bitway.net/
توییتر: https://twitter.com/bitway_؟lang=fa
Instagram: https://instagram.com/ bitway_official

Diciptakan oleh 
Nama penulis: taelong
EtH    ; 0xf804A573185f41a1b88A7Eec8918569cda22dd0f

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Bitway - بهترین شبکه معدنکاری Bitcoin"

Post a Comment